Saturday 1 October 2016

Beans 荳子-荃灣一日遊


今日趁公眾假期就同媽媽去荃灣行下順便試下一直On list 好耐既Beans .一入到去店內其實位置唔多,坐位都唔算闊落,不過以小店黎講裝潢都好舒服。鋪面唔大再加上開放式廚房對我黎講其實好受落,因為開放式廚房始終衛生情況會控制得比較好,作為食客既我地都安心好多。





媽媽一開始對Menu 都無咩頭緒,後黎見到後面枱客叫左呢碟


Deluxe Full English Breakfast $98 (包一杯飲品)

(Banana pancake bagel , 茄汁豆,煙三文魚,蕃茄,炒雜菌,煙肉同雞肉腸)







我當日其實仲未病好,所以就叫左呢杯熱薑蜜啦,明顯係粉沖既,驚喜不大。








                                                            而我就叫左呢碟

 Pama Ham & Asparagus Risotto $108

首先唔好期望一個108 既意大利飯會俾到好令既Pama ham 你,正正常常咁啦。意大利飯都偏硬,我都明白意大利飯係偏硬同注重粒粒分明既,但係⋯⋯可以煮熟小小。意大利飯內包括左好足料既洋蔥蘑菇做配料,味道好足而且配料同意大利飯味道都夾得適中,抵讚既。

以下係小小甜品相俾大家欣賞下啦~



 


《餐廳資料》

Name:荳子 Beans

Tel:5537 7465

Open Hour: Mon-Sat 11:00-23:30 , Sun 11:00-22:00

 Address: G/F ,No.99 Hoi Pa street ,Tsuen Wan

What Jackie recommend ?

Soft -Shall Crab Black Truffle Spaghetti  $69
黑松露軟殻蟹意大利粉



No comments:

Post a Comment