Saturday 11 June 2016

Seoul Bros -Central


YouTube Jackieloveat-港女突征: Hong Kong Restaurants : Seoul Bros 
p.S. 如果中意呢個Channel 請俾like 同subscribe 支持下




每當我口痕想食零食既時候一定會諗起中環Seoul Bros .CP 值無疑係中環算高~30-50有一大盤免加一。環境正正因為唔係大街上反而坐得好舒服😆👍🏼









Seoul Bros 既Kim Chi Fries 一定係我既must have list 入面!一大盤薯條加芝士、紫菜、泡菜同芝麻放面,惹味到不得了啊😱😱😱

不過今次大帝簡左韓式炸雞,加上我自己又飽飽地食唔到薯條,咁就倍倍佢啦😁我簡左個spicy sweet corn salad 減下罪惡感🙈







Seoul Bros 無可避免地質素跌左唔小,比起我第一次去果陣已經差好遠😩大概呢個都係香港餐廳既一大通病,岩岩開鋪好有熱誠,之後因為成本高左或者想賺多兩蚊而降低質素。



講返正題,今次韓式炸雞唔太好食🤔皮厚肉小,而且唔脆。一係炸得唔好,一係番炸🙈唉....肉質講唔到,根本就唔多肉,邊食到肉質。傻的嗎?

Spicy sweet corn salad 就正正常常啦~有小小🌶🌶吊吊味係幾過癮,不過就....唔好太高期望🙄👋🏼👋🏼👋🏼今次係我第二次幫襯呢間韓式快餐店~我諗唔會再有第三次啦~

Restaurant Detail: 

Name : Seoul Bros 

Tel : 2793 5703

Address: No 66 Hollywood Road Soho Central 

中文地址:中環蘇豪荷里活道66號


No comments:

Post a Comment